Bende de aynı sorun var halen de ara ara oluyor 17 haftalık gebeyim. Kabız sorunu gaz sorununu da beraberinde getiriyor benim ondan olmuştu sanırım. Ara ara da baskı oluyor doktoruma sordum bebek büyüyor rahim büyüyor çok normal dedi.Bence doktorunuza sorun.