CigdemKibar Ben düzenli olarak özele gidiyorum ama birde devlette göstermek istiyorum kendimi bebeğin durumu gelişimi için farklı bir görüş böyle yapan var mı acaba ?istanbulda yaşıyorum
pamuksekerinannesi CigdemKibar Özele gidiyorum bende cnm devlete gitmedim ama farklı doktorlara gittim aynısını söylüyorlar aşağı yukarı cnm ben acil diye gitmiştim zaten..
Gulsum94 CigdemKibar bence yinede görün bende özele muayeneye gidiyorum birde devlete gidip görünelim dedik normalde benim kistim var devletteki doktor oldukça küçüldüğünü söyledi fakat kendi doktorum böyle bir Bilgi vermemişti iki hafta sonra kontrolüm var o zaman kendi doktoruma da soracağım
CigdemKibar pamuksekerinannesi gitsem mi diye düşünüyorum kararsız aldım 19+ 3 günlüğüm gerçi 2 Hafta sonra Perinatoloji gidicem ondan kararsız kaldım
pamuksekerinannesi CigdemKibar Bence gitme perinatolojiye gidiceksin zaten cnm.. Ben şahsen detaylıda net göremediğim için bebişi renkli ultrason olan bir hastaneye bir kereliğine gidip muayene olmak istiyorum.. Ama dediğim gibi oda sırf yüzünü göreyim fotoğraf alayım hatıra kalsın diye..
CigdemKibar pamuksekerinannesi merak ediyorum birazda durumu nasıl felan diye en son kasımda gördük 18 kasımdı hareketlerini çok hissedemiyorum gıdıklanma gibi bazen karnıma ağırlık oturmuş gibi oluyor siz kaç haftalıksınız