Busea Merhaba arkadaşlar, 26 haftalık hamileyim. Sol bacağımda MR sonucu ödem çıktı. Asla yürüyemiyoruz, yatamıyorum, oturamıyorum. Benim gibi başına gelen var mı ? Nasıl geçirdiniz ? Yardımcı olur musunuz ?