Hamsicikk merhaba, benim makinem siemens. Ancak daha önce standart 3′ü 1 arada finish markalı tablet deterjanı kullanıyordum. Hem su lekeleri oluyordu hem de hiçbir şey temizlenmiyordu tam olarak. Sonra fairy platinum plus denedim. Ve o kadar memnum kaldım ki. Her şey sanki yeni gibi tertemiz ve parıl parıl. Çok memnun kaldım. Sizede gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Ayrıca ben de çamaşır için böyle bir deterjan tavsiyesi arıyorum. Eğer memnun kaldığınız bir deterjan varsa bilmek isterim. 🙈🤗