Merhaba kizlar,
benim 2. Gebeligim ilkinde iki kere amonyaksiz boyayla sacimi boyamistim,bu sefer daha tecrubeliyim hic boyamasam mi diyorum ama bizim
genetik olarak cok erken ve cok fazla beyazlamamiz var, o görüntüde sevmeyebilirim😅bugun aklima
dogal kina geldi o nasil olur acaba yapan var mi aranizda?