Kızlar ben günde 2 öğün yemek yiyorum. Zaten geç uyandığım için kahvaltıyı anca 11 de yapıyorum birde 4-5 gibi yemek yiyorum. Aralarda da meyveydi kuruyemişti falan ara öğün yapıyorum. Sorun şu ki; yemek konusunda bi türlü dengeleyemiyorum. Yani dün etli bişi yediysem bugün sebze yemem gerek ama ya canım istemiyo yada dışarda başka şeyler yiyoruz. Bu böyle 3-4 gün üst üste denk geldiği oluyo. Benim sebze olayı yalan oluyo. Zaten çok severek yemediğim için benim işime geliyo ama nedense biraz da vicdan azabı çekiyorum. Sağlıksız besleniyorum gibi geliyo. Ben mi çok abartıyorum acaba. Bu arada 3. Ayımı doldurdum hamileliğimde. 4. Aydayım