happy2111 ben de 9. Haftamda 🤷🏻♀️ Hem de şakır şakır.. Altımda ped olmasına ragmen akıyodu bacaklarımdan Allah bir daha yaşatmasın. Tabi hemen acile gittik kanama alanı (hematom)'um var.. Yatıyorum sürekli. Tüp bebek oldugu için zaten 5 günde 1 proluton Depot, sabah akşam 100 mg progestan ve gün de 1 tane prolutex kullanıyorum..