Ozgeyildirim Sbnll 31 haftalık doğum yaptım bende dün. Bebeğim küvezde. İnşallah en kısa sürede kavuşuruz
Nuray23 Sbnll allah yardimciniz olsun. En kisa surede evinize gidersiniz insallah. Rabbim sizi birbirinize bagislasin.
Sbnll Aygul01 teşekkür ederim. 2 haftadır kilo almamış. Kordondan beslenemediği için doktorum acil sezaryan ile alma kararı aldı.
Nuray23 Ozgeyildirim rabbim sizi birbirinize bagislasin insallah. Tez zamanda kavusur evinize gidersiniz..
Abdullahm1 Gelişim geriliği olduğu için acil sezeryan mı öneriyorlar ? Bende 35 deyim ama 33+4 le mi ne uyumlu defi . Yemek ye dedi hemen doğum filan demedi size neden böyle dedi ki