Uysal1628 amin canım seni çok iyi anlıyorum iki kaybım var benimde. Ama umudunu sakın kaybetme olur mu ben şuan tekrar gebeyim inşallah her şey yolundadır bol bol dua et.. ve sana tavsiyem bi daha yaşamamak adına gerekli tüm tahlillerini yaptır genetik pıhtılaşma vs. Benim ilk düşükte kimse umursamadı normaldir dediler ikinci gebeliğimde aynı oldu ondan sonra bütün testleri yaptırdık. Pıhtılaşma çıktı şuan iğne kullanıyorum..