Merhaba hanımlar birsey danışmak istiyorum sizlere.. kan testiyle gebe olduğumu öğrendim carsamba günü 5+4 te hcg 1500 çıktı ertesi gün birden kasık ağrısı ve kahverengi bi kanamam oldu hemen doktora gittim kimyasal gebelik yada yerleşme kanaması olabilir dedi tekrar kan istedi değer 4300 çıktı ama kese görünmüyor. Kanama alanı arkasında kalmış olabilir dedi progestan verdi günde 3 defa kullanıyorum bu arada kanama ve sancı kesildi pazartesi kontrole çağırdı kese görmemiz lazım eğer yoksa dış gebelik tir dedi. Şimdi sormak istediğim 5+5 te kese görünmemesi normal mi yada böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Teşekkür ederim şimdiden pazartesiye kadar sabredemedim sizlere danışmak istedim 🙏🏻❤️