Songulozkurt Rabismomm4 bekliyorum bakalım öğrenelim ama gelişim cinsiyetle alakalı değil diye düşünüyorum öyle olsa zaten ilk haftalardan anlardı doktorlar her bebeğin gelişimi aynı gider ultrasondan ultrasona görüntü değişir geç döllenme olabilir vb birçok şey olabilir yada annenin beslenmesine bağlı gelişmeyebilir eğer kızlar geç gelişiyor olsaydı taramaları doğumları vs hep geç yapılırdı diye düşünüyorum