Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim çok kötü grip oldum bebeğime bişey olmaz değil mi ilk hamileliğim Geçmesi için neler yapabilirim ilaçta kullanamıyorum boğazım çok ağrıyo gözümden yaş geliyo ağrıdan😢 ıhlamur iyi değil hamilelikte diyorlar ne yapmam gerekiyo