Nasibim 2 yıllık evliyim 1 yıldır cocuğum olmuyor diye devlet hastanesine gidiyorum hep coluk çocuk profesör uzman diye randevu alıyorum ve extra para veriyorum onlara muayene olabilmek için yok 1 yıldır ankaradaki tüm devlet hastanelerini gezdim 1 tane doktor bulamadım ve hepsi türlü türlü ilaç verdi kocaman bir sayfa ilaç listem oldu. Bir gün yine muayene oluyorum senin çocuğun olmaz dedi bakar bakmaz sebep dedim rahim duvarın kalın vırt zırt dedi gönderdi dünyam yıkıldı tabi 1 yıldır deli gibi uğrasıyorum sonra özele gittim uzman bir doktor buldum 2 ay içerisinde ilaçsız hamile kaldım şimdi 9 haftalık hamileyim düşük riskim var gece kanamam olunca şehir hastanesine gittik 22 yaşındakı çocuk hem cok canımı yaktı hem daha fazla kanamam oldu hemde su an yasıyor ama belki 1 saat sonea ölür dedi 1 odaya 4 tane cocuk koymuşlar onlar bakıyor. Rabbim kimseyi devlet hastanesine düşürmesin paran rezil olsun git özele. Memnun kalanlarda var ama ankarada yasıyorsan uzak dur şimdi hastalık yüzünden hiç doktor göremiyorsun 😕