SedaDzenli İzmir ata sağlık hastanesinde önerebileceğiniz doktor var mı izmir de oturan bayanlar Veya izmirde başka iyi bir hastane ve doktor
Hemsireanne35 SedaDzenli izmir i çok bilmiyorum ama ben Çınarlı hastanesinde Aslı hanıma gidiyorum hatta haftaya bugün doğumum olacak sadece kadın doğum hastanesi . Hastane biraz eski ama anestezisi ve doktorları iyi tecrübeli benim bir riskim yoktu hamilelik boyunca o yüzden özellikle aramadım doktoru direk
Deletedmom71 SedaDzenli şehir etiketi ekle bence daha kolay olur. Ben izmir medicalpark karşıyakada vedat uluğ’a gidiyorum. Çok memnunum :)
TubaUzar SedaDzenli merhaba ben izmirde yaşıyordum 18. Haftama kadar ata sağlığa gittim alev hanım vardı alev timur instagramdan takip et dilersen ama artık çankaya hastanesindeymis. Ata sağlıkta pınar hanıma gitme sakın medine hanıma ıyi diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum alev hanım olsaydı kesinlikle ona derdim
Yenidenanne SedaDzenli ben ata sağlıkta önce medine hanıma gidip ağzımın payını aldıktan sonra alev hanıma devam eden biriyim alev hanım gerçekten çok iyi bi doktpr instagramdan da bakabilirsin gebeleriyle ve bebekleriyle okadar ilgili ki ama çankaya tıpa geçti muaynelerini orda yapıyo doğumuda karataşta yaptırıyo
SedaDzenli TubaUzar merhaba canım bende alev hanıma gidiyordum o hastane değiştirince bizde mecbur onun gittiği yere gittik ama arkadaşım üç gün önce doğum yaptı bazı şeylerden hiç memnun kalmadı alev hanımdan ondan dolayı başka doktor aramak istedim. Medine hanıma gelince bir kez gittim tavrı sinir etti bizi oyuzden dahada gitmedik
SedaDzenli Yaso sen emin beye mi gidiyorsun cnm Aslında baktım o doktora ama karar veremedim .doğumlarını ne şekilde yaptırıyor bilgin var mı acaba
Livam Yaso kesinlikle katılıyorum bende doğumumu ve kontrolleeimi kendisi ile gerçekleştirdim çook memnun kaldım
Deletedmom71 SedaDzenli açtığın postu düzenleyip etiket etleme bölümünden izmir etiketini ekleyebilirsin mesela 😊
TubaUzar SedaDzenli aaa alev hanımla ilgili ne oldu cidden merak ettim canik ıyi gibiydi yani kontrollerin esnasinda. Medine hanımı duydum saadece yoksa inan bilmem
Yaso SedaDzenli Normal doğumu destekliyor canım ben ilkini sezeryan oldum devamlı neden oldun diye sorup durdu gerçekten ilgili bir doktor
Livam SedaDzenli emin hakverdiyev kesinlikle normal doğum yaraftarıdır canım asla normal doğum dışında sezeryan yapmaz anca zorunda kalırsa benim son anda normal doğum gercekleşmesi suni sancı oldum acılma olmadı ewe göndermeyi düşünüyordu ki bebğin kalp atışlarında sıkıntı olunca mecburen sezeryan a aldı ve dünya tatlısı bir kızım oldu kontrollerimde de kendisi ile devam etmiştim gerçekten çok iyi bir doktordur tavsiye ederim bir kere kontrolüne gitseniz anlarsınız zaten
SedaDzenli Yaso araştıracam bu doktoru cnm normal doğum önceliğim oyuzden onu destekleyen doktor arıyorum
SedaDzenli Yenidenanne bende hala alev hanıma gidiyorum ama tedirgin oldum bazı şeylerden oyuzden cnm yoksa iyi bi bayan ve bilgi olarak aktarımı çok iyi
deletedmom28 SedaDzenli ben de sada hastanesine gidiyorum Hatice Ermin mutlaka tavsiye ederim 👋🏻 Çok tatlı bi doktor 👋🏻
SedaDzenli deletedmom28 sada hastanesini duydum ama bize uzak yakın olsa ilk tercihim orası olurdu canımm ama teşekkür ederim bi arkadasıma önerririm doktorunu
Yenidenanne SedaDzenli evet ben gerçekten çok memnunum medineden sonra bana melek gibi geldi alev hanım ben medine hanıma kalsaydım çoktan kaybetmiştim kızımı çok olumsuz ve sert davrandı bana kimseye öneremiyorum o kadını tecrübesinre lafım yok ama insanlık adına iyi bi doktor değil bence birde alev hanımla ilgili kafanızda olumsuz olan şey nedir özel değilse doğumuma az bi zaman kaldı çünkü