Hamzabebek Merhaba hanimlar, bugun 23+2 haftalik olduk. 3 haftadir bebegimi hergun baya cok hissediyordum. Son 2 gundur baya az hissetmeye basladim. Biseyler hissediyorum ama baya azaldi gibi sanki. Bunu yasayanlar varmi aramizda acaba ?
esraizmirli Hamzabebek 30 haftaya kadar çok normal canım benimde öyleydi şuan 30 haftalığım maşallahı var şuan sana yazarken bile tekmeliyor 😂 korkmanı gerektircek durum yok yani 3 4 gün hareket etmediğini biliyorum ben ☺️