tgbktszdmr Kızlar 33 haftanın içerisindeyim. Doktorum veridğinden beridir bu ilacı kullanıyorum. Sizler kaçıncı haftada kullanmayı bıraktınız? Ya da doğuma kadar kullananınız oldu mu ?