Poşet, toka, kolonya, peçete gibi kişisel bakim ve temizlik ürünleri olabilir. Bir de şarj aletleri unutulmamalı son anda.
Benim de hastane çıkışı 2 adet beşli, 1 adet onlu şeklinde şu an. Bence çok fazla değil. Eğer ilk gebeliginiz ise bez bağlama vs gibi konularda tecrübesiz olunduğu için genelde taşırma ya da bez degiştirirken kazalar olabiliyormus o yüzden çok kirleniyor diyorlar benim yaptığım araştırmalarda. Bir de kaç gece kalacağınıza göre de ihtiyaçlarınız değişebilir. Bazen 1 gece diye gidilip 3 gece de kalinabiliyor, dikişlerin durumu, bebeğin sarılığı vs. gibi şeylerden ötürü.
Götüreceğin ürünleri kilit poşetlere veya keselere ayrı ayrı koyup paketlersen ihtiyacın olmayanları bavuldan bile hiç çıkarmamış olursun, böylece kirlenmez de.
Bana sadece 3 tane müslin fazla geldi tabi ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ama tecrübeli anneler “öyle omzuma koyarım, emzirirken falan kullanırım diye yanıma aldım ama o an kullanmayı akıl bile edemedim gerek de duymadım” demişlerdi.
Bir de süt sağma pompası alanlar vardı. O gün sütü gelmeyenler için işe yarıyormuş. Sütü getirmek için. Ben de yanıma almayı düşünüyorum mesela.
Youtubeda “hastane çantası gerekli gereksiz ürünler” diye aratırsanız bir sürü video var özellikle hastane çantasında nelere ihtiyaç duyup nelere duymadığını anlatan annelerden, sizin için de faydalı olabilir, bir göz atın derim.