cito83 Sunu merhaba için rahatlasın cutoff değerinin altında yazıyo benimde dün gece öğrendin bugün doktorum aradı ve normal yani iyi olduğunu söyledi
Zeynepmustafa01 EbruSamet verdi ama ben şehir değişikliğinden dolayi gidemiyorum doktorumla konuştum oda 3lu test yapablecegini 2li testle eş değer olduğunu söyledi yetisemiyorum 2li teste baska doktorlarada gitmek istemyorum herkez farkli seyler soyluyo
Zeynepmustafa01 EbruSamet verdi ama ben şehir değişikliğinden dolayi gidemiyorum doktorumla konuştum oda 3lu test yapablecegini 2li testle eş değer olduğunu söyledi yetisemiyorum 2li teste baska doktorlarada gitmek istemyorum herkez farkli seyler soyluyo
EbruSamet Zeynepmustafa01 3lü test yeterli dediyse tamam canım sıkıntı yapma ordada görür bebişini ölçer falan sen gönlünü ferah tut öncesinde allahım onları korusun sağlıkla gelsinler 🙏🏻
mervealtinipek41 EbruSamet bende çikolata yemiştim sonra ultrasonda bı baktık kipir kıpır sonrada arkasını döndü ne yaptıysa geri dönmedi en son alttan baktı öyle ölçüm yaptı doktor.🤭