EbruSamet ben bekleme salonunda yedim ardindan doktor zten 20dk sonra flan cagirdi iceri bebegim cok hareketliydi hatta doktorlar her yere raporlarinda cok hareketli bi bebek diye yazmislar😍😂🙏 1 tane cikolatayi bekleme salonunda yiyebilirsin iceri alana kdr bebisin kipir kipir olur🤗