Miumiu Kızlaar, aranızda fetal doppler kullanan var mı? Ben dayanamayıp sipariş verdim dün elime ulaştı müthiş bir şey 💙 İnternette araştırdım zararlı değil abartmadıkça diyor ama bilemedim🤷🏼♀️
Serendipity Miumiu bana da arkadasim hediye almis hicbir belirti yasamadan 8.aya kadar geldigim icin ilk zamanlar cok isimize yaramisti 🤗
Ebrulice78 Miumiu bende kullandım ama ilk haftalarda zaten duymak mümkün değil duymaya çalışırken fetüsün ısısını arttırdığı için zararlı olduğunu okumuştum ileriki haftalarda hareketlerini hissetmediğimde özellikle hemen çıkarıp bakıyordum baya işime yaradı benimde
rumeysa-96 Miumiu bende var canım doktoruö ebem hiç bir sakıncası olmadığını söyledi 1 saat dinliyormusum dedi doktorum hayır dedim ilk zamanlar hareketlerini hissetmeyince dinliyorum dedim hiç birşey olmaz dedi çok da güzdl bebeğimin kalbini dinlemek
Miumiu Serendipity Yaa ben de çok yeni hissetmeye başladım 19 haftama giricem panik yapmamak için söyledim internetten o kadar güzel bir şey kii 🐣
Aaayseeee Serendipity merhaba bende kullanıyorum ama bebeğin kalbini bulana kadar bi 10 dk geçiyor 12. Haftalarda denedim ilk sizin de öyle uzun sürdüğü oldu mu ? Bir zarar verir mi diye endişe ediyorum öyle olunca da
GmzAykn Eşim doktor iki gebeliğimde de evde bulundurduk getirdi hareketlerin tam olarak hissedemediğim dönemler için çok iyi oldu dinledim kalp atışını şimdi artk okadar sık ve güçlü ki hareketler gerek duymuyorum artık zaten sürekli ben burdayım diyor oğluşum 😇💙
Miumiu GmzAykn Ben de yeni hissetmeye başladığım için panik oluyorum kuzucum ondan sipariş verdik zaten ama burada bir kaç kişi zararlı falan yazmış eski postlarda ondan bir tedirgin oldum sormak istediim☺️
Kedisever3535 GmzAykn Bugün muayeneden çıkarken kadim dogumcularin esleri ne kadar şanslı hemen istedikleri zaman bebeklerini görürler demistim demek doğruymuş :)
Aaayseeee GmzAykn hemen bulabiliyor muydunuz peki kalp atışını? Ben 12 haftada denedim 10 dk sürdü sonra da korktum bebeğe bir zarar verir mi diye ? Sizin de o kadar sürdüğü oluyor muydu ilk haftalarda ?
meryemerdemir Miumiu hareketleri nasıl şuanda bende 19 haftalığım bazen hareket ettiğini anlıyorum ama bazende hareket mi değil mi kestiremiyorum 🙄
Aaayseeee Miumiu merhaba hemen bulabiliyor muydunuz peki kalp atışını? Ben 12 haftada denedim 10 dk sürdü sonra da korktum bebeğe bir zarar verir mi diye ? Sizin de o kadar sürdüğü oluyor muydu ilk haftalarda ?
GmzAykn Normal ultrason gibi bir şey değil bu zararı yok zaten hareketler güçlendikçe arttıkça ihtiyaç kalmıyor korkulacak birşey dil 😉
Miumiu meryemerdemir Canım ilk defa dün hissettim sırt üstü yatınca. Dondurma yiyince hareketlendi baya😂 İçimde balık kayıyor gibi çok farklı. Dün 1-2 saat ara ara uzanınca hissettim. Bugün mesela tık yok beyefendiden😅 Keyfine göre sanırım bu hareketler😂
Miumiu Mom084 endostall markası canım. 246 tlye söyledim gittigidiyordan. Eczaneden de usg jeli aldım. Valla çok memnunum🐣
Miumiu Kedisever3535 Yok kuzucum kalp atış sesini duyuyorsun sadece. Ekranında da nabzını gösteriyor🐣
Aaayseeee Cansell merhaba bende 13 ten beri kullanıyorum ama ilk etapta bulmakta zorlanıyorum bi 10 dk mı alıyor. Sizinde öyle uzun sürüyor muydu kalp atışını bulmak ? Bir zararı olur mu diye de korkuyorum sonra