Hifaberra Kızlar 3 gün önce sezaryen doğum yaptım. Kabızlık çok ağrı yapıyor Siz nasıl başa çıktınız bu konuyla ?
Dorukunannesifatma Hifaberra carsamba günü sezeryan oldum cuma günü tuvalete çıktım oncesı agrım oldu çok şükür rahatladım… duphalac şurup yazmadımı doktor acaba ?
gizem61 Hifaberra ben basur bile olmuştum canım çok zorlandım ilk ay ama sonra hem sıcak suya oturmaya başladım hemde zamanla düzeldi
Hifaberra Dorukunannesifatma yazmadı canım hastaneden çıkmadan lavman yaptılar sadece Eczaneden alıyım kendim