Şuan 27 haftalığım ama erken doğum riskim varmış bebek 26 haftalıkken çok az hareket sebebinden dolayı doktoruma göründüm kontrolümde baş aşağıda duruyodu ama olması gerektiğinden de aşağıdaymış hala dönmemiş iğne ilaç kullanıyorum yine hareketleri az var mı başına gelen?