Merhaba arkadaşlar
27+ 2 de gün içerisinde ilki lekeleme şeklinde 2 defa kanamam oldu. Karnimda da şiddetli agrim vardi bu ilk gebeligim oldugu için agri mi sanci mi ayırt edemiyorum.
Yakacik devlet hastanesine acil dogum bölümüne gittim. 2 cm acilmam oldugunu ve plesentanin rahim agzinda oldugunu söylediler. Nst ye baglandığında da düzensiz sancim oldugunu dile getirdiler ve Lütfi Kırdar egitim ve Araştırma hastanesine sevk ettiler. Oraya gittiğimde tekrar alttan muayene ultrason ve nst ye bağlanma oldu sonrasında yatış verdiler. Korona nedeniyle yatış yalnız olacak ziyaretçi ve refakatçi kimsenin kalmayacağını söylediler. Doguma tam 3 ay var yalnız kalmak daha fazla strese sokar diye ve korktuğum için imza atarak hastaneden çıkış yaptım.
Birdaha kanamam olmadi fakat karnimda ve belimde yoğun bir agri var. Birde bebeğimin daha aşağı indiğini hissediyorum. Doktor bebek doguma hazır pozisyonda duruyor demişti. Evde yatıyorum. Evde mi durmalıyım hastaneye gitmem mi gerekli buna bir turlu karar veremiyor ve cok korkuyorum. Bu durumu yaşayan arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilir mi