dlaragur Hamile olduğumu öğrendiğim günden itibaren dişimde ciddi ağrı oluştu. Sabahlara kadar uyutmayan... 🙁🙁🙁 İlk üç ay sabrettim. Daha sonra doktoruma sordum 3.aydan sonra yaptırılabileceğini söyledi ve diş doktorumla görüşmemi söyledi. Diş doktorum da aynı şekilde artık 3 aydan sonra tedavi uygulanıyor dedi. 2 hafta önce kanal tedavisi yaptırdım çok şükür ağrımdan kurtuldum. 17 haftalık hamileyim bu arada