ogrencianne35 merhaba kızlar aklıma takıldı sormak istedim doğum yapmış yada yeni yapacak olanlar 🍃💕 hastaneye doğuma gittiğiniz zaman bebek için yastık nevresim takımı goturecek misiniz ?
Asi_0658 ogrencianne35 ben götürmeyeceğim doğumdan önce doğum katını bi gezin yada hemşirelerden bilgi alınmalı çünkü bildiğim kadarıyla hergun degisiyor nevresim takımları hastanelerde
Ortmenanne16 ogrencianne35 kendime nevresim takımı ve havlu koydum ama bebek için nevresim koymadım alt açma seti koydum yumuşacık setler oluyor ya onu bebeğin yattığı yere koyacağım daha yumuşak yatar diye
LavinyaAgs ogrencianne35 Canım hastanede plastik gibi bir yatak var oda çok sert oluyor ben doğum yaptığımda port bebe götürmüştüm üstünü kapatmadan içine öyle yatırdık altında yumuşak battaniye vardı götürmen daha iyi olur tabii ki çünkü yatağın içine incecik birşey koyuyolar
Aysentass ogrencianne35 nevresim takımı değilse bile yumuşak bir alt açma takımı koyabilirsin varsa eğer yada kalın bir battaniye ama yastığa gerek yok çünkü yastıkta yatmıyorlar