Selam kizlar dün kontrolüm vardi 34 haftalik olmama ragmen usgde 36cikti 3kilo olmus bebis sekerim yok ve sadece 4kilo aldim. Bulantilarim dan dolayi doktor bisey demedi sezryan olcam zaten ama biseyi merak ettim sezryan günümü usgye gore belirlerler yoksa sat a göremi 🙄 henüz gun almadim haftaya çağırdı ona gore karar veririz dedi