Serap45 Bende herkes gibi sağ salim doğurup doğum hikayemi yazmak istiyordum çok şükür ki Allah nasip etti. Biraz geç oldu ama yazabildim sonunda. 17 mayıs perşembe günü başladı sancılarım ama önceki iki gün boyunca adet sancısı gibi sancılarım vardı bi gün öncesi yani çarşamba günü de doktor kontrolüm vardı doktor 2 cm açıklığım olduğunu ama sancim olmadığını söyledi. Bu arada 38+3 de doğurdum. Çarşamba kontrolde doktor önümüzdeki hafta gelicek büyük ihtimalle dedi neyse biz eve gittik sabah uyandım hiç ağrım sızım yok eşime bugün dogurmucam galiba dedim sancim falan yok dedim eşim ise gitti bende kalktım kahvaltı falan yaptım mutfak dolabının silinecek bi kaç yeri vardı onu sildim sonra tatlı yapicam diye ceviz kırdım bu arada saat 3 gibi falan ara sıra sancı girmeye başladı ben çok önemsemedim sonra baktım hala devam ediyo ve siddetleniyo saatleri yazdım kaç dakika aralıklarla diye bi iki saat sonra anladım ki gerçek sancı zamanı gittikçe azaliyo bu arada bende eşimi aradım galiba sancı dedim ama daha gelme dedim baya saat 7 ye kadar falan evde geçirdim sonra eşimle hastaneye gittik bu arada kimseye bisey söylemedik belki yalancı sancidir diye 7 buçukta hastaneye vardık ebeler açılmama baktı 4 5 cm açılman var doğum başlamış dedi ben tabi bi korktum garip oldum sonra eşime annemlere haber ver dedim bu arada bana epidural için kan vermem gerektiği söylendi kan verdim yaklaşık 1 buçuk saat bu işlemlerle geçti yatış falan yapıldı o sıra biraz zordu çünkü sancılar iyice uzamış ve şiddetlenmişti ama çekilmeyecek gibi değildi korkmaya gerek yok yani. Bana epidural yapıldıktan hemen sonra lavman yapıldı ondada korkulacak bisey yok hissetmiyosun zaten. Daha sonra odama geçtim sancilarima bakıldı ebe düzensiz olduğunu suni sancı takmaları gerektiğini söyledi suni sancı takılınca ben sancıları hissetmeye başladım hemen ebeye söyledim bi doz daha epidural yapıldı normale döndüm. Ebeler açıklığıma bakmak için çatala götürdüler beni bu arada saat 11 ı çeyrek falan geçiyordu. Kontrol ettiklerinde 9 cm olmuş seni doğuma alıyoruz artık dediler daha sonra suyumu boşalttılar yavaş yavaş bu arada ben hiçbişey hissetmiyorum. Daha sonra ıkınmayı öğrettiler ve ıkınmaya başladım basimda sadece iki ebe var doktorum daha gelmemişti bebeği belli bi yere getirince doktorumu aradı ebelerden biri ve doktorum 2 dk içind e yanımdaydı oda ikinmami söyledi ikinci ikinmamda ebe karnıma bastırdı o kısm biraz zor oldu bu arada doktor kesi atti sonra o dunyanin en guzel sesi en guzel bekleyisi geldi. Benim mink mucizem minik prensesim geldi öyle güzeldi ki o an öyle duygusaldı ki gözlerimden yaslar kendiliğinden aktı. Hemen doktorum plesantayi çıkardı ve kesiye dikis atti bu arada ben hic bisey hissetmedim. Baya gülerek falan geçti yani o derece. Sonra beni giydirdiler ve dogumhaneden çıkardılar odama gittiğimde bebegim uyuyordu. O kadar güzel bi duygu ki Allahım isteyen herkese nasip etsin. Herkesi bi avazda kurtarsın inşallah 🤗🙏💕
Ecrinimleyla Serap45 bende ilk kızım çıktığında ağladım ve hemen onun için dualar ettim 😊 çok tarifsiz bir duygu bebeğini güle güle büyüt bu arada canım 😊😊
Ciara93 Serap45 çok güzel ya kolay bi Doğum geçirmişsin okuduğum kadarıyla. Allah sağlıklı uzun ömürler versin kızına 🙏
1072PINAR Serap45 o kadar mutlu oluyorum ki Doğum hikayelerini okurken.Çektiğiniz onca sancıya rağmen bebeğinizi gördüğünüzdeki ilk tepkiniz aynı herşey unutuluyor değil mi:)) Biliyor musun bana cesaret veriyorsunuz korku değil ❤️
Serap45 Ciara93 amin canım inşallah 🙏 aynen bence cok kolaydi bu kadar kolay olmasini beklemiyordum Allah sizlerede kolay doğumlar nasip etsin 😍
Serap45 1072PINAR aynen canım onu görünce herşey geciyo 😍 korkulacak hiç birşey yok zamanı gelince herşey yasaniyo zaten 🙏