Arkadaşlar merhaba ; 13+5 haftalık hamileyim , son 2 kontrolde bebeğin gelişiminin iyi ancak sıvının azaldığı tespit edildi , yakın takibe alındım. Başına böyle bir şey gelen var mi ? Havuç kürü duydum ona başladım onun dışında yapmam gereken bişe var midir ? Umarım kimsenin başına gelmemiştir ama tecrübeleriniz ya da duyumlarınız var ise fikir almak isterim 🙏