Kızlar 37+1 haftadayım. Az önce doğum şekline karar vermek için çatı muayenesi yaptı doktorum . Öncelikle şunu söyleyim bunu yaptıracak olanlar hiç korkmasın. Kendinizi rahat bırakın 3 -5 saniye sürdü sadece. Acı değil baskı hissediyorsunuz doğal olarak. Benim çatım dar olduğundan dolayı sezaryene karar verdik. Allah sağlıklısını , hayırlısını nasip etsin herkese🤲🏻🌸