SedefK İyi günler kızlar, bugümin kontrolüm vardı 25+1 haftadayız. Rahim ağzı uzunluğum 33 mm çıktı ve progestan verdi doktorum. Daha önce bu durumu yaşayan var mı. Erken doğum olur diye korkuyorum😥
Asilinannesi1 SedefK SedefK benmde o haftalarda bakmıstı doktorum 35 cıkmıştı. Hiç bir sorun yok 25 altı tehlikeli demişti ama
BirMuallime SedefK canım ben yaşadım 35. Mm idi prohestanı sabah akşam kullandım ve sürekli dinlendim şimdi düzeldi zaten 33 35 bunlar normal ama daha aşağı düşmesin diye tedbir alınıyor 25 altına düşerse riskli serklaj falan yapmak gerekiyor sen dinlen bol su iç ayaklarını uzat yat ilacını da ihmal etme senin de düzelir inşallah
Mercimeginannesi123 SedefK 33 kotu bi miktar değil önlem amaçlı vermiştir benim 24. Haftamda 25 mm idi ertesi hafta 11 e düştü sonra 9 mm ile ve 1 cm açılma ile neredeyse 1 buçuk ay dayandık 32 haftada dogum oldu , tedirgin olma strese girme ve bol bol dinlen kuzum
SedefK Asilinannesi1 cinsel ilişkiyi yasakladı ve istirahat verdi. 30 altı sıkıntı olur bol bok dinlen dedi
Asilinannesi1 SedefK anladım canım bana tehlike yok demişti karnım ağrıyo diye bakmıstı özellikle korkulcak bişi yok demişti bana da
SedefK Asilinannesi1 bi de bebeğim doğum pozisyonunda, kafası baskı yapabilir falan dedi de endişelendim🤷♀️
Asilinannesi1 SedefK Dinlen canım bol bol doktor ne dediyse yap korkma Allahın izni ile hiçbişi olmaz
Tugceonur SedefK korkma tedbir amaçlı verilmiş sadace ayakta kalma iş yapma kendini yorma uzun yürüyüşler yapma )24 mm altına düşmediği sürece sıkıntı olmuyor benim de 34 mm 🦋 32+5 haftalığız
SedefK Tugceonur ay dinlenicem bol bol Allahın izniyle, ama ister istemez yemek ev işi yapılacak onlar çok etkilemez inşallah
Tugceonur SedefK yanı dinlenerek yapmaya çalış tabiki hamileyiz hasta değiliz sonuçta her işimizi kendimiz yapalım ama yormadan oturarak bir saat iş yaptıysan iki saat otur mesela ütüyü oturarak yap ayakta yapma 🌸
BirMuallime SedefK canım temizlik falan yapma sadece yemek falan kolay işler yap bana doktorum 20 dk dan fazla ayakta kalma iyiyim diye kendine güvenme demişti söylediklerini dinledim eşim sağ olsun yemek bile yaptırmadı kendi yaptı şu an iyiyim şükür ama hala dikkat ediyoruz temizlik falan yapmıyorum
SedefK enfla evet vajinal verdi. Allah bebeklerimizi sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
beyza-guven SedefK canim korkma benim 23 uncu haftamda 23 mm ölçülmustu bana da erken dogum olur dogarsada yasamaz her an dogurabilirsin dedi doktor. sonra başka bir doktora gozuktum bana progestan verdi sabah aksam kullandim ve şuan 37 inci haftamdayim nasipse haftaya dogumum var doktorum gün verdi o yuzden hiç korkma dinlenebildigin kadar dinlen senin ki 33 mm cikmis bence cok cook iyi yani
SedefK beyza-guven son haftalara kadar gelenleri duyunca çok mutlu oluyorum. İnşallah ben de o haftaları görebilirim. Siz de hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah ❣️❣️