Secily Kızlar selam yarın 10 haftalık oluyorum Allahın izniyle. Doktor kontrolümüz 8.haftadaydı çok şükür her şey yolundaydı bir sonraki muayeneye daha 10 gün var ve ben her şey yolunda mıdır diye aşırı merak ediyorum. İki muayene arası çok fazla değil mi bebişi görmek için? allah korusun ya bebeğimin kalbi durduysa diye içim içini yiyor😕duyduklarımdan veya burda okuduklarımdan da anladıgım kadarıyla belirtisiz de kötü şeylerle karşılaşılabiliyormuş. Özellikle bu haftalar riskli diye acaba başka bir doktora mı gitsem muayenem gelene dek? 😞🤨
Ladess Secily tatlım ilk başta öyle bir panikliyorsun ama sonra geçiyor ,kanaman olmadıgı sürece çok tehlikeli bir durum yok ,Tevekkül et bırak :)sağlıkla kavuş yavruna
eylemmm21 Secily inanin bnde sizin gbiyim surekli icimde korku acaba bebegimin kalbi durmusmu acaba iyimi ben 17+2 hamileyim psikolojikmen yapiyorum heralde snde dusunmemeye calis cnm yoksa wlla bnm gbi kfayi yersn 😖
Deletedmom71 Secily 3 haftada bir oldu benimde kontrollerim hep. Panik olmayın kötü bir durum olsa kanamanız gelir zaten. Normal yani biraz bebeğin büyümesini bekliyorlar her gün her gün gidilmez ki gereksiz evham yapıyorsunuz :) eminim her şey yolundadır
Ciara93 Secily evet fazla evham ☺️ Allah korusun.. şiddetli bi sancı kanama vs olmadığı sürece için rahat etsin ☺️
Secily eylemmm21 valla hiç faydası yok evet tam tersi zehir ediyoruz hamileliği kendimize😞 bebişimiz de etkileniyodur hem
deletedmom40 5 ayımız bitti 6. Aya girdik bende hala aynıyım elimden gelse eve ultrason alıcam özledikçe bakıcam 🤣
Secily deletedmom40 hahaha di mi ya keşke her evde bi tane olsa 😅 ilerde bizim torunların zamanına cıkar belki ev tipi ultrason🙊
-Elif- Secily canım malesef bende senin gibiydim 20li haftalara gelip bebeği hissedene kadar sürekli iyi mi acaba bi sorun var mı diye kendi kendimi yedim, yani normal bu halin ama geçecek inşallah az daha sabır 🌼
deletedmom40 Secily japonlar çıkardı da bize gelmesi 20 yılı bulcacak zeki müren de bizi görecek gibi 🤣
cito83 Secily 10 haftalık hamileyim enson 7.5 te gördüm 3 hafta sonra çağırdı nihayet cumartesi kontrol geçen hafta başka doktora niyetlendim tuttum kendimi ama çok merak ediyorum benim çok uğraşlardan sonra oldu son şamsımdı oyüzdenmi bukadar korkuyorum diyodum ama demek normalmiş