Kızlar hamileliğim boyunca ciddi bir sorun yaşamadım çok şükür ama mide yanması beni mahvediyor. Bu haftalarda artık bebek aşağı ineceği için azalır demişlerdi mide yanmaları ama benim aksine hiç değişmedi gece uykumun içinde bile uyanıyorum o kadar kötü bir yanma yaşıyorum yani. Bunun için Rennie Duo şurup kullanıyorum ama o da geçici rahatlık sağlıyor ve günde 3 defa içebiliyorum benim gibi olan yada önerisi olan varmı normal mi bu haftalarda hala bu kadar midemin yanması? Bu arada süt tüketemiyorum çocukluğumdan beri