Denizcyc 11+5 günlük hamileyim randevuma iki hafta var ama 12den sonra folik asiti bırakıp diğer vitaminlere geçmek gerekiyor diye biliyorum. Randevuyu bir hafta öne çekip haftaya mı doktora gitmeliyim?
dorugunannesi34 Denizcyc bende 12 haftalıkken bıraktırdı doktor kan ilacı multivitamin d vitamini vermişti sonrasi
NAZ2333 Denizcyc Denizcyc ben birakmadim bitene kadr kullandim 2 aylik falandi zaten sonra d vitamini ve kan ilacina basladim devam ediyorm
Sarikurt Denizcyc ilk 3 ay folik asit kullanıyoruz senin de kontrolün 13.haftan bittiğinde oluyo zaten kuzum.kullanmaya devam et. Yine folik asit içeren kombine vitamin vercek zaten💜
Lulemom Ben 12+4 de demirle vitamine geçtim ama demir ilacının içinde de folik asit var. Bi hafta daha kullan doktorun onu düşünüp randevu vermiştir zaten. Yada telefonla ara sor garanti olsun