Ogretmen_annee Haftadan sonra çatlamaya başladım. Lierac kullanıyordum oysa ki 😢 çatlak neyse de kaşıntı ve acı duymaya başladım 37. Hafta ile birlikte . Aranızda kaşıntı yaşayan var mı ? Sadece çatlak mı sebep olur yoksa başka kötü bir sebebi olabilir mi?
Eddii Ogretmen_annee 32 haftalık hamileyim. Bende de kaşıntı sorunu var. Yalnızca göbek bölgesin de ama. Ve aylardır da krem kullanıyorum, bitkisel yağ vs. kullanıyorum. Ama kaçınılmaz son bu galiba☹️