Ben bugun 23.haftama girdim. 24+0 olunca doktorum durumumu bildirir yazı verecekmiş ben de onu idareye vereceğim. Bu durumda bana en mantıklısı izni kullanmak gibi geliyor. Okulların durumu net değil, uzaktan eğitim daha da zor..Stresten biraz uzak kalmak iyi gelecek inşallah