Derinsuveannesi Kizlar bugun doktora gittim ve bebegimin basi buyuk dedi doktor cok korkuyorum aceba duzene donermi boyle olurmu hic bisey anlamadim kizlar bu arada 31 haftalik hamileyim ama doktorum 33 hafta iki gunluk dedi gelisimi cocugun dedi kizlar boyle olan varmi
Tura16 Derinsuveannesi benim bebeğime de kafası büyük dedi 3 doktorda ama yol yani gayet normal kafası
FeriDEniz Derinsuveannesi bi kontrolümde bana da ayı şeyi söyledi. Sonraki kontrolde ölçtü normal dedi 🙂 değişebiliyor o değerler korkma
Tura16 Derinsuveannesi öle diyolar bende başlarda korktum ama gayet normal kafası korma yanı inşallah onun ki de benim olay gibidir
Bhrrr Bizimde kafamız büyükmus 😃ama normal birşey kafana takma ben takmiyorum bizde 31 haftaligiz ama 2 hafta önden gidiyoruz vitaminleri kesti benden doktor o kadar üzülme sakın genetik birseymis birde normal doğum değil sezeryan oluyorsun 🤗👶
Derinsuveannesi Bhrrr canim ben vitamin kullanmiyorumda bna vermedi doktor zaten ama kan hapi kullaniyorum aceba olabilirmiki onunla bir ilgisi.evet canim cocugun kafasi buyuk olursa normal olmuyor sezeryan oluyormus
Zeynep360 Genelde forumda gördüğüm çoğu örnekte başı bir iki hafta önden karın çevresi de bir iki hafta geriden gelebiliyor asıl ben ne yapayım kafası 1 hafta geriden geliyor ben de çok endişeleniyorum ya fark açılır giderse herkesin kafa önde benim ki geride diye 🤔😢
Derinsuveannesi Zeynep360 bende baya korkuyorum ya insallah bisey olmaz bakcaz artik canim allahin izniyle evlatlarimiza bisey olmaz insallah
Tura16 Derinsuveannesi benim normal oldu ben özel tek bi tane doktorun kliniğine gittim oda kafadan ayağa herşeyi söyledi yani kafa büyük dedi 2 doktor da öyle dedi ama ben normal Doğum yaptım bi sıkıntı olmadı
Derinsuveannesi Tura16 valla canim ben oyle duymustum sezeryan yapiyorlar diyede masallah normal olduysan sen insallah bizlerde normal oluruz
Tura16 Derinsuveannesi evet ben hep normal istedim zaten normal daha güzel Doğumum biraz zor oldu sancılar ama kucağıma aldığımda herşey bitti 😊