Karadeniz61 Bebek yatağı olarak 60×120mi yoksa 80×130 mu tavsiye edersiniz Birde hangi marka önerilsiniz☺️
Ozdmrkbraa Karadeniz61 ben Yataş kullanıyorum çok hoşuma giderek aldım baya bi araştırmıştım ilk ay bebeğim reflü yatağında yattı şu an 2 ay 10 günlük kendi yatağında yatıyor hemde çift taraflı
Karadeniz61 Ozdmrkbraa bende o modele baktım internetten en iyisi yataş diyor bir tarafı bebeklere özel sertmiş diğer tarafı daha yumuşak 3-4yaş içinmiş