Merhaba kızlar pazartesi günü spinal anestezi ile kızımı kucağıma aldım. Çok şükür o çok iyi ama ben de ense sırt ağrısı baş ağrısı çok şiddetli oldu. Bir de miyom alındı aynı anda çok ağrım oldu sonrasında. Şimdi de kulaklarımda uğultu beynimin içinde sesler çok değişiğim.Dün kbb ye de gittim herhangi bir sorun yok anestezi eskisi diyorlar. Bu uğultu kulaktaki sesler beni mafediyor kaç gündür kendime gelemedim. Hiç böyle durum yaşayan oldu mu öneriniz var mı ne zaman geçiyor gerçekten çok zor bir süreçmiş.