Hanımlar sabah düşük yaptım. Rahim duvarım kalın şu an. İlaçlarla inceltmeye çalışacaklar.. Doktor zaten vajinana yakın yerde parçalar dedi. Ama akşama kadar incelmezse Kürtaj dedi. Ne olur dua edin ilaçlarla incelsin. Gurbetteyim eşimden başka hiç kimsem de yok