Efuliim Merhaba aranızda gebeliğin ilk haftalarında düşük önleyici ilaç iğne kullanan oldu mu acaba ?
whitedream Efuliim ben kullandım kanamam oldu doktor önemli bişi değil yerleşme kanaması bu dedi iğne yazdı ama ertesi günü düştü. iğneyi kullandıktan sonrası dinlenmen gerekiyomuş ben o halde ertesi gün işe gittim uyarmadı beni yatip dinlen diye
BegumIscanTunc Efuliim b n kullandım kanamam olmuştu 2 kez hastanede vurulup 3 kutuda sonrası için yazmışlardı Allah’a şükür şuan 16+3 haftayiz bir sorunumuz yok inşallah olmazda 🤲🤲🤲
ratatosk Efuliim 10 gün Progestan iğne 3 kez pruluton depot vuruldum. Progestan fitil zaten artık bağımlısı oldum çok şükür 18 hafta oldum 😁
Efuliim BegumIscanTunc büyük moral oldu şuan teşekkür ederim 🙏🏻 Bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza inşallah ❣️