Herkese günaydın.üç gündür gebelik testi yapıyorum aynı saatlerde.Fakat dünle bugün arasında koyuluk farkı oluşmamış.şehir değişikliği yapmak zorunda olduğum için henüz kan vermedim.O yüzden bhcg ne durumda bilmiyorum.Bir gün arayla aynı koyulukta çıkması problem oldugu anlamına gelir mi? Bu arada bat 14 Subat.
