Eliftmz 34+1 haftalık hamileyim. Geçen hafta kontrole gittiğimde bebegin sıvısında az azalma var dedi doktorum. Havuc suyu içmemi söyledi. Bu durumda olupta havuç suyu içen oldu mu ise yaradı mı?
Mommmyyy Eliftmz 26. Haftadan başladı bizde en alt sınırdaydı sabah akşam birer su bardağı havuç suyu enkaz 3 litre de su içiyorum toparladı şükür
Ebru555 35+2 de banada azaşmıs ama cok rıkslı degıl bol su ıc dedı bu haftalarda bunu yazan cok kısı goruyorum burda 36 oldum hayırlısıyla Bı dogursak, 🙏
bsra1321 Mommmyyy merhaba, havuç suyunu nasıl elde ediyorsunuz? Ben henüz 19 haftalığım böyle bir sorunum yok ama faydalı olduğu için günde 1 tane havuç yemeye çalışıyorum. Meyve sıkacağında mı sıkıyorsunuz
NAZ2333 Eliftmz benimde aksine fazla ama zarari yok dedigim doktorum 2 hafta sonra seker yuklemesi yapilcak
Bsmlh NAZ2333 fazlalıkta şeker bakıyorlar eğer sorun yoksa genetık oluyor sıkıntı olmuyor inşallah sorunsuzdur bizlerde fazlalassın diye alternatif deniyoruz🙈🤲
Bsmlh NAZ2333 inşallah canım ben 23 haftada sekerı kendım yakaladım her ay kan verırdım sorun yoktu troid için kontrole gidince yenıden istedim insülin ve şeker coktı diyetteyim ama işin garibi suyu az şeker olsa suyu fazla olmazmı anlamıyorum 🙈 26 doldurduk ama erken doğar diyor
NAZ2333 Bsmlh suyun fazla olmasi gebelik sekeri olabilirmis ama 2 arkadasiminda suyu fazlaydi seker cikmadi bakalm hayirlisi