Annişler Benim Bi oğlum Var 3 yaşında Ozmn Covid yoktu Stres Yapmadım Sezaryen Oldum Şimdi 37 haftalık kız Bebeğe Hamileyim Doğum Yaklaştı Doğal olarak Buda Sezaryen Covid’den Dolayı Korkuyorum epidural yapsam Tansiyonum Çıkıyo stres panikte Genel Anestezi yapsam Korkuyorum Covid geçirmedik çok çok şükür Bu dönemde genel Anestesi olan Varmı Sıkıntı yaşadınızmı ♥️🤗