pinarr03 Yarin kontrolum var 40 haftaligim acilma yok kasiklarimlarimda sanci var acaba sezeryan istesem devlet hastanesi doktoru kabul edermi ve kabul ederse ayni gun mu sezeryan yapar yoksa gun mu verir yardimci olursaniz sevinirim
Ciara93 pinarr03 muhtemelen gün verecektir canım benimde sancım vardı ama açılmam yoktu. Suni sancı ile Doğum yaptım zamanla açılmam oldu. Sezeryan mecbur kalmadıkça yapmıyorlar sanırım.
pinarr03 Ciara93 tesekkur canim bebegim biraz tombis git gide kilo aliyo cok zorlaniyorum dogsun istiyorum artik 1 hafta once 3500du kilosu
Ciara93 pinarr03 maşallah, kolay Doğumun olur umarım. Ben de 3800 doğurdum. Bebek iriyse sezeryana alabilir. Nırmal Doğum tontişler için çok zor geçiyor :(
pinarr03 Ciara93 o yuzden korkuyorum biraz normal yapamam diye hayirlisi olsun insallah saglikli bir sekilde dogsun
pinarr03 Gokhangurbet58 ilcede oturuyorum ama doktorum merkezde 2 gune bir ilcedeki doktoruma gidiyorum bakiyor haftada bi merkeze gidiyorum bugun bakti doktor acilma yoktu bakalim yarin ne olucak
Gokhangurbet58 Ciara93 hm anladim bnm ilk hamileligim ya dedim aceba siz kendiniz anliyonuz mu acilma olup olmadigini 😊