Merhaba anneler doktor detaylı da bebegımın sag bobregını goremedı ıkıncı kez kontrole cagırdı ve yıne goremedı. Basına Boyle bsey gelen var mı acaba yanlıs gorup dogumda duzelen ya da tek böbrek olup saglık durumu falan nasıl. Bılgısı olan yazabılır mı lutfen