bus91 Nesrincente dikişler alınınca 3gun sonra takanı da gördüm çok ağrı olup 1 ay sonra takanıda canım sanırım senın dikiş ağrı durumuna göre
Mcakir Nesrincente benim arkadaşım hastaneden çıkarkan takmıştı direk. Bende doğumdan sonra doktoruma sorucam
Nesrincente bus91 dikiş yok ki bende estetikmiş tabıkı bı sorcam doktora ama merak ettim acaba sezeryan olupta ne sure sonra takan var dıye
Nesrincente Smyrhkn123 ona sormadan takmıcam canm zaten de bı merak ettim acaba ne sure sonra takan var dıye