Arkadaşlar çok kararsız olduğum bir konu. Ben bütün akrabalarımdan uzaktayım. Eşiminde akrabaları çok az. Bi teyzesigil var. Zaten pandemi sebebiyle ailemiz ve teyzesi dışında bebeğin 40ı çıkasıya kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum. Arkadaşta gelse gelse 3 kişiyi geçmez. Yaptırsam mı yaptırmasam mı bilemedim yani. Yaptırdım diyelim ki ne yaptırcam 😃 aslında gönlümden geçen kızımın gelişi birilerini mutlu etsin. Ya hayvanlara mama, ya da bi derneğe bağış gibi bir şey düşünüyorum. Bir de çikolata. Siz neler yapıcaksınız neler önerirsiniz 😊