İlk kızımda 60×120 park yatak kullandim 1.5 sene. Sonra büyük yatağa geçti montessori. 60×120 benim yatak odama büyük geldi yatağımı duvara ittim komodinlerimi kaldırdım. Dolabimin 1 tarafini hic kullanamadim uzun zaman. Simdi istiyorum ki kucuk bir besik olsun yatak odami bozmayayim rahatca kullaniyim. Ariyorum tariyorum ama boyle bir besik var mi bilemedim. Acikcasi park besik olmasından yanayim cunku kizimda rahat ettim düşebiliyordu yatağın icinde ayaklandigi zamanlar kafasını vurma problemi olmuyor. Mobilya olunca alt kademeye indirdiğimde ayaklandiginda kafasini vurabilir korumaliklar tum yatağı kaplamaz alt kademede çünkü. 50×90 olsun boyutu diyorum hani 1 yasina falan kadar kullansin en azindan cokta 6 aya kadar kullancagi bir sey olmasin 6 aydan sonra napicam oyle olursa. Tabi 2 kademeli olsun istiyorum ust ve alt. 6 aydan sonra ayaklanıyorlar ben kizimi 6 aydan sonra alt kademeye almıştım düşerdi yoksa. Bu tarzda gördüğünüz bildiğiniz besik var mi önerebilceginiz? Burda bir ara bir postta anne yani görmüştüm bu chicco next2 gibiydi ama aşağı uzuyordu altı alt kademeliydi yani. Bulamiyorum neydi markası.