Bireylulmasali bana bebek odası çok mantıksız geliyor dolapları falan da küçücük , üç yaşına kadar yatabileceği park beşik aldım yatak odasına kuracağım, benim evim de 2+1 küçük odamda minik l vardı onu kaldırmadım, genç takımı aldım direk odama baza almadım beş kapılı buyuk dolabı komidini ve calısma masası var üç yasından sonra direk baza alıp orda yatırırm diye düşündüm ,L koltuk olacagı için odamı kullanmaya devam da edeceğim üç sene, dolap buyuk olduğu için kendi fazlalıklarımı da koydum, eğer evim daha buyuk olsaydı belki yapardım bebek odası