Aycha Herkes memnun ben de çok araştırıp gittim ama kendisi soğuk ve ilgisiz geldi bize Tülay Koldaş ,kürtajı oldum odaya uğrayıp ilgilenmedi bile telefonla odaya bağlandı ,çok şaşırmıştım ondan önce de böyle iletişim kuramadık pek tuhaftı yani , bilgileri karşı tarafa geçirmesi gerek bir doktorun ,çok bilgili ve deneyimli ama elektriğimiz tutmadı açıkçası